Sailer tijdens de Corona-crisis
- Posted by admin
- On 27/10/2020
Sinds het begin van de corona-crisis heeft Sailer gepaste maatregelen genomen om alles conform voorschrift in goede banen te leiden (en te houden) om zo de bedrijvigheid zonder verstoringen door te laten gaan. Denk hierbij natuurlijk aan de bekende 1,5m afstand, spatschermen, hygiëne maatregelen, in- en uitgangsregelingen maar ook aan speciale maatregelen m.b.t. goederenontvangst en -uitgave, klant/balie contact, etc.
Daarnaast heeft Sailer voor de medewerkers en bezoek (klanten/leveranciers) innovatieve ‘BUFFR’ buttons aangeschaft die een waarschuwingssignaal geven indien de afstand van elkaar kleiner dan 1,5m is.
Ook de nieuwe ICT-omgeving, die Sailer in de laatste 2 jaren heeft geïmplementeerd, helpt aanzienlijk.
Sailer vindt het belangrijk dat bestaande en potentiële klanten weten dat wij de continuïteit onder alle omstandigheden willen waarborgen om zodoende de dienstverlening zonder enige concessie door te laten lopen. Alle kennis en kunde met betrekking tot mechanische bewerkingen, engineering en advies en assemblage blijven voor de klanten toegankelijk!
Zeker tijdens deze crisis is weer eens aangetoond dat het zakendoen met een regionale partner toch grote voordelen heeft. Ook tijdens deze crisis blijven de kernwaarden voor Sailer van toepassing:
Snelheid, Accuraatheid, Inventiviteit, Leverbetrouwbaarheid, Efficiëntie en Resultaatgerichtheid.
…. en dat dicht bij huis….!